Kategoria ,

Kickstartery cz.1

Ostatnimi czasy jestem pod ogromnym wrażeniem tego co dzieje się (między innymi) na portalach typu Kickstarter i w ogóle tym co niezależne studia robią dla rynku gier w ogóle. Bardzo często nawet mam wrażenie, że takie gry robione z pasji a nie tylko chęci zysku okazują się być lepsze i ciekawsze od niejednej gry AAA (patrze na ciebie EA...). Postanowiłam więc co jakiś czas przeszperać internet w poszukiwaniu ciekawych gier które dopiero zbierają fundusze na ich zrealizowanie, albo już je zebrały i czekamy aż wyjdą na świat.

Na dzień dzisiejszy ja osobiście śledzę takie projekty jak:
1. A Hat in Time (Gears for Breakfest - PC/WiiU)
2. Shovel Knight (Yacht Club Games - PC/WiiU/3DS)
3. Armikrog (Pencil Test Studio - PC/WiiU)
4. Stoneheart (Radiant Entertainment - PC)
5. TUG (Nerd Kingdom - PC)
6. Tiny Keep (Phigames - PC)
7. Soul Saga (Disastercake - PC/WiiU/Vita/PS4)

I to by było na ten moment. Jeśli znacie jakieś ciekawe kickstartery które już się zakończyły albo wciąż trwają (ale produkt końcowy jeszcze nie wyszedł) - dajcie mi znać :3

0 komentarze:

Prześlij komentarz